lørdag den 6. november 2010

Shoppetur

Og så kom jeg også hjem fra shoppeturen..
Øhem faktisk er det en del timer siden efterhånden, meeen... Bleh x3

Det var super hyggeligt at rende rundt sammen med min mor ude i Fields og kigge på tøj, jeg har aldrig været den store shopper så derfor er det ikke sket så ofte før, men fordi jeg skal til harry potter primære og gerne ville være liidt bedre klædt ud end sidste år, så var jeg ligesom nød til at finde nogle ting, og det gjorde jeg...:D
Fandt mere end jeg havde regnet med, men hvad jeg har fundet er super godt, og er også ting jeg kan bruge til hverdag :D

Jeg fik blandt andet købt to herre skjorter, en hvid og en sort, og så opdagede jeg hvor meget jeg egentligt har tabt mig.. på vægten er det kun omkring 2 kilo (på lidt under 4 uger), men min talje og mave er faktisk blevet en smule mindre, men måske har det også noget at gøre med at jeg arbejder og derfor har fået muskler i stedet ^__^

Jeg glæder mig nu endnu mere til i morgen, fordi jeg havde haft planer om at tage min grønne kjole på, men nu har jeg fundet en anden ide xP så bare vent Impact i bliver forundret over mit udseende x3 - håber det bliver på den gode måde ^__^

Når men jeg er i gang med at skrive historie sammen med min rigtigt gode veninde... Vi har gjort det før, men har fundet på nogle nye og sjovere ideer, og jeg er selv rimelig godt tilfreds med at være "fyren" denne gang .. x3 men derfor vil jeg smutte nu

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar