mandag den 8. november 2010

Træt~

årh...
Syntes denne dag har været MEGET lang nu ...

Jeg var oppe allerede omkring klokken seks (eller det havde hvert fald været min plan, men kom ikke op af sengen før klokken syv x3)
Jeg skulle have været taget hjem søndag, men endte med at blive hos min mor til mandag. det var hyggeligt nok, og så fik vi gril mad x3

Da jeg så ankom til huset i dag var der nok at se til :P Der er en smule stress på familien så der var ikek gjort så meget, så det meste af mine opgaver i dag har stået på oprydning, og ordning. ikke sådan disideret rengøring, men det var faktisk heller ikke muligt for mig at gøre rent med alt det rod :P

Jeg hentede kun prinsessen i dag, men skulle så også holde øje med hende og Prinsen til spise tid.. Eller Prinsessen skulle til sport, så hun spiste før og jeg fik lige et kvarter til at klare hoved på, ford så skulle jeg selv spise, og så hjælpe med at gøre prinsen senge klar. Jeg fik skiftet ble og puttet ham i nattøj, selvom han ikke rigtigt ville xP

Derefter blev han lagt. Altså kort tid efter at prinsessen kom hjem fra Sport... :)
Så tog forældrene afsted for at besøge en, og skulle så lægge prinsessen og det gik faktisk rigtigt godt :D

Hun lå en time efter at jeg var gået op.. RIMELIG lang tid at bruge på at lægge hende, men fair det var første gang x3 og nu har jeg da en føling for hvordan det skal gå... :P
Derefter satte jeg mig bare ned i stuen og ventede.. og heldigvis gik der ikke længe så var forældrene også hjemme x3

Når men vil smutte skal lige have læst nogle mails og så skal jeg sove i  min egen seng... ÅH det har jeg savnet x3

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar