torsdag den 16. december 2010

Forsvindings nummer?

Når!
Men efter det længere forsvindings nummer, jeg formåede at lave, har jeg besluttet at komme igen x3

Efter at have haft huset for mig selv i en hel uge, er familien vendt tilbage fra Holland, og hold op en masse der pludselig er at lave :)
Det er super rart at have dem tilbage igen, og har på en måde savnet familien, der er meget mere liv i huset nu :p

I dag har jeg også gjort rent, men efter frokost døde jeg lidt og lagde mig derfor på gulvet x3
det kunne jeg godt tillade mig fordi både støvsugede og vaskede det igår selvom det  ikke rigtigt kan ses i dag x3 hvert fald ikke ude i entréen x3

Når men hvert fald da jeg kom op og stå igen var det som om jeg havde meget mere energi og fik ordnet en masse andre sjove ting, lige indtil at jeg måtte indse at der ikke rigtigt stod mere på min liste ._.

Værtsmor er så dejlig at lave en liste til mig, over ting jeg skal helst gerne nå i løbet af dagen, og i dag havde jeg kun resterne fra i går så det var ikke sådan overdrevet meget o.o


Så lige nu sidder jeg faktisk lidt og ikke rigtigt har så meget at lave...
- Skal i noget spændende i jeres juleferie?  Jeg har ikke sådan rigtigt juleferie, men skal til jul, og juledagene med, hjem hos min mor, og glæder mig utroligt meget :D 



Uh fik lige en ide.. Så ...

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar