mandag den 27. december 2010

Børnepasning

Så kom jeg hjem igen, efter en SUPER dejlig jul hos min mor ^_^

Jeg var hjemme lidt i otte, og var noget overrasket over at der var så stille i hele huset, havde faktisk forventet at alle ville være oppe, men først omkring halv ni begyndte prinsessen så småt at bevæge sig neden under, og så jeg sad i køkkenet...
På det tidspunkt havde jeg ikke anet hvad jeg skulle lave, så havde taget min bibel og læst, og havde fået nogle SUPER gode ord :D

Når men først omkring kvart over ni blev jeg sat i arbejde. Skulle lige støve af, og støvsuge stuen, ikke at det var vildt slemt, men så stod den også på børnepasning (plus køkkenet lige skulle ryddes op, x3)

Inden det gik jeg lige op på mit værelse fordi jeg vidste at der lå en gave og ventede på mig fra Angelina... ^_^ Da jeg fik fat i den tænkte jeg 'når ja vi snakkede om at båndet ikke måtte falde af' - der sad noget tape og sørgede for at båndet blev holdt fast, dog opdagede jeg at det ikke kun var båndet der ikke måtte falde af.. Den var simpelthen nærmest Viklet fuldkommen ind i tape x3 ikke at det ikke var morsomt, men mig som normalt plejer at være så forsigtigt når hun pakker gaver op, fik næsten flået papiret fra hinanden x3
Alt det arbejde og så for en... Bog  x3

Ej gaven var super fin, var bare MEGET overrasket over ALT det tape der pludselig var alle vejne

Når men efter at have gjort hvad jeg skulle, måtte jeg nok hellere lige få leget lidt med børnene, og værtsmor havde været igang ^_^ hun har ryddet op i prinsen og prinsessens legetøj (hvilket det nok også liiidt trængte til)
De royale (x3) har fået en masse spændende ting i Julegave, så mange så vi i løbet af meget kort tid havde legetøj Spredt ud over det meste af stuen xP

Vi fik klaret det hele, og også oprydningen, dog kom den noooget senere x3
Her til aften fik vi biksemad, af alle de julerester familien havde... mums siger jeg bare ^u^

I morgen skal jeg op og besøge en af mine VIRKELIGE gode veninder Hunny, vi skal være sammen med Vita og Haruhi, og så skal der udveksels gaver ^.^  Håber MEGET at de bliver glade for mine gaver o.o
(ved ikke lige hvorfor jeg pludselig blev nervøs ._.)

Well..

C Ya

3 kommentarer:

  1. Hehe det er godt du blev glad for din bog ;)
    Håber din dag idag bliver god.

    - Angelina

    SvarSlet
  2. Hey, Nice det billed du fik lavet med min gave til dig. Det ser helt prof ud med den baggrund. XD

    - Angelina

    SvarSlet
  3. hehe :P det er mit gulvtæppe der er i den farve x3

    SvarSlet