tirsdag den 28. december 2010

hyggetur i sneen

Når men tænkte at jeg nok hellere måtte skrive for i dag da jeg nok ikke kommer på i morgen x3

Altså Nu er julen godt og vel overstået m(^,^')m
for at være ærlig så er jeg faktisk en smule glad for dette ... ikke at jeg ikke ville have mere jul, fordi Jul kan man nok ikke få nok af  (okay jeg kan nok godt) x3

Min farmor havde fødselsdag igår og jeg glemte hende faktisk ._. eller rettere havde hende i tankerne det meste af dagen men havde ikke tid til at ringe fordi jeg passede børn, og så formåede jeg faktisk at glemme hende >_< hvilket var VIRKELIG skidt ...

Så i dag på vej op mod bussen tog jeg mig sammen og ringede til hende ^_^
Se dette var en succes :D
Min farmor blev SÅÅ glad for vores samtale at hun ringede til min far og var nærmest grædende i telefonen O.o okay dette gjorde mig faktisk en del mere glad ^_^

Hvorfor jeg sådan havde mulighed til at ringe og snakke i længere tid med hende var fordi at jeg i dag har fri ^.^ og min fridag brugte jeg på at tage op til Nordsjælland.. nærmere Hellebæk hvor min dejlige Hunny bor ^_^ Jeg skulle mødes med Haruhi på Helsingør st og så skulle vi følges resten af vejen der op ^.^ Vita/Klokkeblomst var allerede ankommet x3

Da vi kom frem var der lækkert mad til os... Efter det tog vi på en gå tur ned til vandet hvor vi var nogle (det vil sige alle på nær Hunny) væltede to gange x3 og jeg havde kun uheldige vælt jeg godt kunne have undgået x3

 Vi var en tur på stranden og det var utroligt morsomt... :) der lå Så meget sne, og så var der is under sneen...
 Men det var også smukt

prøv lige at se de istapper på den  sten x3
 Hunny's fod :P
 Uh Desserten :P - Chokolade mouse... Smagte UTROLIGT godt, desværre kunne min mave vidst ikke tåle den >_<
 På vejen hjem fulgtes jeg med Vita og Haruhi... De havde lige taget et billed og står nu og er i gang med at se det x3
Se lige ALT den flotte sne x3

I morgen skal jeg hjem til min far og så er det jo snart nytår ^o^
Jeg skal holde nytår i min kirke sammen med en masse skønne mennesker x3 jeg lavede kjolen færdig hjemme hos min mor, og købte skoende i dag, men er bare ikke sikker på om jeg kan passe dem/få gået dem til i tide ._.

Hvor skal du hold nytår henne ??

Okay, okay jeg ved det.. Må nok hellere smutte i seng nu.. Den er allerede over halv tolv og skulle gerne også kunne fungere i morgen x3

Sov god og ...

C Ya

1 kommentar:

  1. Hey det ser ud til i har haft en rigtig god dag, og godt du fik ringede til din mor. ;)
    Rigtig gode billeder der er blevet taget. ;)

    - Angelina

    SvarSlet