tirsdag den 21. december 2010

Full day

Be aware of looong...

 Så gik næsten endnu en dag....
De forsvinder hurtigt nu, måske det fordi julen snart nærmer sig...
- Glæder du dig til julen?? Jeg gør :D

hehe, jeg  har faktisk været med til at pynte juletræ for første gang i mange år ^.^
Min værtsmor spurgte mig om jeg ville være med, og sagde at jeg ville da gerne være med til at kigge, mens børnene kunne pynte, men efter at vi havde færdiggjort maden så den var klar, og kom ind og satte os i stuen, fik jeg fint af vide at jeg da også skulle være med til at pynte :P
Hehe, det var ikke mange kugler jeg fik sat på, men fik da sat et par stykker på, og hold da fast det er flot m(^_^)m Hele familien har været med, selv prinsen, selvom han syntes det er sjovere at tage kuglerne af og så komme og aflevere dem til os x3

I dag har jeg endnu engang været hjemme sammen med prinsen... Han har været syg siden fredag hvor jeg passede ham hjemme.. Den nat kastede han op, og siden da har han haft feber og været forkølet..  Stakkels dreng...

Og i nat valgte han så at være oppe fra to til fire O.o så da han sov til middag sov han knap tre timer :D hvilket jo var meget godt xP
Men da han så vågnede var han ikke sådan super sulten... Jeg prøvede på at give ham lidt men han tog to bidder og så ville han ikke mere... Der gik omkring tyve minutter og så kunne jeg gå op og skifte en lugte ble x3 hvilket så også var forklaringen på hvorfor han ikke ville spise xP
Når men efter at han var skiftet legede vi lidt rundt og så fik han lov til at se teletubbies, og så kunne jeg faktisk give ham resten af rugbrødet og resten af den banan han havde fået tidligere xP

Derefter fik han lov til at se lidt mere tv, og så kom forældrene hjem x3
okay faren havde været hjemme hele dagen, men det var primært mig der skulle passe ham xP og det gik da også helt udmærket ^_^

Lige nu har forældrene gæster på besøg fordi de er i gang med at snakke om nytårs aften, jeg skal holde nytår ude i Impact så derfor ved jeg ikke helt hvad jeg skulle lave neden under...

Når men tror jeg vil skrive lidt på historie, eller andet spændende så smutter igen

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar