søndag den 26. december 2010

Jeg har en drøm..

Og det er en stor drøm

Når men så nåede vi også om på den anden side af julen... sådan næsten da xP
Ej vi har den 26. altså 2. juledag i dag :P så man kan da sige at vi er ved at være på den anden side af alt det der jul x3

Ej jeg har nydt min jul meget ^_^
Har været sammen med min mor, bror, mormor og min onkel m(^.^)m
super enkelt, super hyggeligt :D

Og så har jeg fået nogle gode gaver ^__^
Fik et gavekort af min lillebror til bog&ide, og så har jeg fået en ring af min mor med to hjerter (der skal nok på et tidspunkt komme billeder x3) og så en 'Emilie' halskæde :P altså en halskæde med mit navn på :P

Har også fået en anden halskæde med et hjerte og et kors af Night, men det var d. 11 december, og den er jeg også UTROLIG glad for :P
Der til så ved jeg at der ligger en julegave hjemme på mit skab og venter på mig xP (Glemte at tage Angels gave med mig >_<' riiimeligt pinligt ._. men jeg klare mig xP) 

 I dag har jeg været i kirke. Der var ikke vild mange, men vi var faktisk 35 voksne og 10 børn, så det er da alligevel et par stykker :p flere end jeg havde regnet med, men for nogle bare en lille skare, men det var yderst hyggeligt ^_^

please se bort fra det underlige ansigt, og de skræmmende øjne O.o men dette var de bedste...
Planen for i dag var så at vi skulle være været i tivoli, min mor, bror og jeg, men det er en blanding af alt for koldt, jeg kom lidt sent hjem fra kirke (alt var enten møg forsinket eller aflyst >_<) og så valgte vi bare at det ikke skulle være i dag (ergo heller ikke i år - men kan ikke klare har været inde i tivoli en gang i år :P)

Så lige nu er jeg bare hjemme hos min mor, slapper af, og skal til at gøre mig klar til at pakke så jeg kan tage af sted i morgen tidlig og være hjemme til klokken otte ^_^ hvor jeg skal passe børn :P

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar