mandag den 20. december 2010

Trææt~

Wow...

Dagen igår var SUPER hyggelig, og det samme var natten *fnis*
Ej fandt bare ENDNU engang ud af at Angel og jeg er liiidt for gode til at snakke, og Især Efter at vi Har bestemt os for at nu skulle vi altså sove... x3
Tror vi skal til at indføre plapre tid, fordi vi endte med at ligge og snakke til omkring klokken kvart over to, og lille mig skulle jo op igen næste morgen klokken seks for at være hjemme til klokken otte.. (fuldkommen nærmest umenneskeligt, men jeg klarede den ^_^)

Ej jeg skulle passe Prinsen, noget jeg faktisk godt vidste så derfor kom det ikke som et så stort chok, ej heller var det noget problem. Det var faktisk meget hyggeligt, og efter at han havde sovet til middag virkede han næsten feberfri *JUHU*
 Altså når man så bort fra at jeg i den tid var ved at falde i søvn et par gange, men vi tumlede rundt på gulvet og så holdte han mig vågen med at hoppe på min mave x3

En anden så mindre sjov ting var at her til aften fik han feber igen, så han skal desværre også blive hjemme i morgen, (altså jeg syntes at han er hyggelig at have her hjemme, men tror ikke han syntes det er så sjovt længere, og slet ikke med snotnæse og feber, samt hoste *kramme Prinsen*)

Når men på grund af den sene/tidlige tid i dag havde jeg så bestemt mig for at gå tidligt i seng i aften, og *kigge på klokken* den er 22.15 nu, og har lige en deeel ting jeg skal have ordnet så tror ikke det bliver så tidligt som jeg lidt have ønsket x3

Men hvert fald så tror jeg at jeg vil smutte nu

C Ya

ps: jeg har langt om længe fået kamera, som er mit eget, og kan derfor begynde at smide billeder ind mere regelmæssigt, i bedre kvalitet og oftere x3 *hopper glad omkring*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar