torsdag den 30. december 2010

I morgen x3

BILLED UPDATE!!

Så er det i morgen det er nytårs aften :P
Jeg glæder mig utroligt meget, men er på sin vis også VIRKELIG nervøs ._.
Jeg har ikke fået gået mine sko til endnu, og det er højhælede stiletter, så det skal nok blive morsomt :p men har tænkt mig at tage et par ballarina sko med mig, så hvis det går helt galt så har jeg nogle andre jeg kan hoppe i x3

Jeg sidder nu med franske fletninger, og overvejer lidt at lave dem om, fordi man kan godt se/mærke at de har været i nu siden klokken lidt over 13 :P men på den anden side så har jeg ikke lyst til at pille dem ud x3

Well gotta go... Skal lige se om min veninde har fået sendt den mail til mig, og så snart holde tmg :D (fik skrevet mine nytårs forsæt ned i morges x3)

C Ya

1 kommentar:

  1. Hey C Ya.
    Hvorfor tager du ikke din sko på i aften, så fødderne får følelse af skoenes former? :)

    Når men godt nytår til dig i morgen, hils omkring dig. ;)

    - Angelina

    SvarSlet