søndag den 19. december 2010

Ude overnatning ^_^

Og så blev det søndag og weekenden er faktisk næsten overstået.
Heldigvis ikke for mig :D

Jeg har fået lov til at holde en enkelt overnatning ude hos min tvillingesøster og tidligere senge kammerat Angel :D Vi blev faktisk lidt spontant enige om at udveksle gaver, og eftersom at jeg har problemer med at tage hjem til hende efter klokken otte (da det næsten er min senge tid pga børnene) blev vi enige om at vi bare at mødes søndag eftermiddag/aften, det endte dog med at jeg valgte at overnatte da hun først skal møde senere, og godt mente at jeg kunne blive og sove ude..






 Desværre er prinsen syg stadig så skal op igen i morgen tidligt, og hjem for at passe ham O.o - Ikke altid super sjovt at være ung pige i huset når man gerne vil more sig, men hvad er endnu mere surt er Prinsen er syg :( Bliver altid så ked når han er syg ._. det er slet ikke rart..


Når men lige nu sidder jeg hjemme hos Angel og hygger mig med kage :D En fra kirken har været så super dejlig at give mig en julegave/aventsgave og det var KAGER :D  Super lækre og smækre Kager :D *mmm* Og de var så gode, og selvom der faktisk var en del er de næsten alle sammen væk nu >_< helt sikkert noget man kan se på mig snart x3 Føler jeg har spist SÅ utroligt meget slik og kager, og egentligt burde jeg tage på, men alle siger at jeg bliver ved med at tabe mig :3 
Jeg syntes det er super at alle siger at jeg bliver ved med at tabe mig fordi mit mål er jo egentligt at tabe de sidste 5-9 kilo x3

Når men vi sidder og skriver på historie så må nok hellere virke lidt tilstede værende x3

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar