fredag den 24. december 2010

Juleaften :D

Wuuuarh!!

Så blev det også Jul her ^_^

Jeg er hjemme hos min mor, hvor min bror også her, og her (har ingen ide om hvad tid) nok snart kommer min mormor og min onkel for at hygge med os ^_^
Det bliver super godt :P

En ting er nemlig: Jeg fik lov til at blive liggende længe i sengen i dag :D hvilket er noget jeg ikke har gjort længe så det var bare fuldkommen et plus på dagen :D
Derefter tog jeg lige og støvsugede stuen, gangen og køkkenet, hos min mor og så smuttede jeg da også lige i bad x3

Jeg har haft sådan liiidt en ide omkring hvad jeg ville have på af tøj, og frisure, så efter jeg havde været i bad flettede jeg alt mit hår ^u^ (sådan mere eller mindre x3) det var lidt svært fordi mit hår har den længde det har, og så er det sådan riiimeligt tykt og har fundet ud af at det også er i riiimeligt mange forskellige længder x3 - eller der er hvert fald etager i det :p Når men det gik da alligevel, og selvom de var vildt skæve og der måtte komme en tredje bag på som åbenbart begyndte at løsne sig selv (gjorde den også sidste gang >_<) så var det da blevet BETYDELIGT bedre x3 og så rendte jeg rundt med en sjov frisure i et par timer... Faktisk omkring 5 timer - hvor jeg også fyntørrede det (sådan længere tid end jeg burde,) og derefter puttede jeg en smule hårlak i det :P
Så da jeg langt om længe valgte at nu var det vidst på tide at gøre en smule ved mit hår hvis jeg skulle nå at være færdig, så jeg begyndte at pille fletningerne op...

Og Wuhu det blev faktisk et super godt resultat, mit hår var stadig en smule vådt O.o men det forsvandt hurtigt...
Og så begyndte jeg at sætte det :P
Godt nok kan man ikke rigtigt se bølgerne, men mit hår har fået mere fylde (ikke at det sådan mangler det, da mit hår er så tykt, men det er normalt mere flat og kedeligt x3 så er viiildt glad for resultatet :P )

Her kan man også se min make-up.. Er jo egentligt næsten holdt op med at bruge make-up O.O simpelthen fordi prinsessen efterligner mig, og hun gør det bare med farvekridt, og så, ser jeg ingen grund til at tage noget på når jeg alligevel ikke skal nogle steder hen :P
Hehe jeg prøvede så tilgengæld også noget nyt, og hold fast hvor var jeg meget sort til at starte med da strengen ikke ville lægge sig som jeg ønskede at den skulle gøre x3

Når men nu har jeg set jule disney, og venter på at min mor kan tage et full-body billede så jeg kan smide et billed af mig og min påklædning her ind x3
Intet sådan specielt, har haft noget lignende på før, og så skal jeg ned i kælderen i morgen og finde en kjole som jeg lige kan lave lidt om og så har jeg min nytårs kjole :D Wuhu...

Når men (ynglings sætning)

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar