onsdag den 22. december 2010

Jul i Tivoli

Be Aware of Many pictures x3

Og så blev det også Jul i tivoli, ikke at jeg på noget tidspunkt har været i tvivl men man kan jo aldrig vide før man selv har været der inde xP

Egentligt havde planen vel lidt været at jeg skulle der ind sammen med min mor og bror her før jul ligesom vi har været nogle af de andre år, men i år har der været lidt problemer fordi mor skal på arbejde så meget, og familien her har også lidt gerne ville have mig noget mere, så derfor kunne det ikke helt lade sig gøre...

Når men hvert fald tog vi i tivoli i dag efter at værtsfar kom hjem fra arbejde. Vi skyndte os at spise og så tog vi af sted... og hold da helt fast hvor var der mange biler o.o Der var Sååå mange der gerne ville ud af København at det næsten var umuligt at komme ind >_<
Heldigvis lykkes det os til sidst og som hvert år kan jeg blive som et lille barn, og i år havde jeg bedre kamera med ^__^

Jeg hyggede mig meget, men fordi vi var kommet lidt sent af sted, og fordi prinsen stadig er en smule syg var det lidt som om børnene ikke helt hyggede sig så meget som jeg ville ønske de måske havde gjort.... :(
Men igen, det er lidt svært når man er van til at lægge børnene klokken syv halv otte, og vi var først inde i ved tivoli omkring halv syv...
Når men Tivoli have ikke rigtigt ændret sig. Tivoli stod stadig som det altid gør om julen. I massere af lys, farver, og julepynt :D
Derfor tror jeg nu jeg ville lade billederne tale for sig selv :P

Jeg vil gerne MEGET undskyld for evt. uskarpe/lettere sløret billeder, men en del af dem er taget uden blitz, det var koldt og skulle sikre mig hele tiden at kunne følge med familien :P

  
 










Årh jeg er sååå vild med hjerte træet ^_^
Jeg syntes det er sååå sødt ^_^







Når men det var vidst alt for denne gange ^.^
Håber du har nydt mine billeder x3

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar