mandag den 3. januar 2011

2011

Og så blev det nytår, og nu er vi startet på en ny måned, og et helt nyt år.

2011 :D
Gad vide hvad dette år bringer af fare, sjov, bekymringer, glæder, fred, overraskelser og måske også kærlighed?
Tja jeg ved det ikke, men jeg håber VIRKELIG at det er noget godt dette år bringer med sig x3


Jeg holdte nytårs aften ude i min kirke sammen med en MASSE skønne mennesker :3 jeg havde taget en af de kjoler der var ude fra min mors gamle arbejde, og så havde jeg taget 20 centimeter af længden x3

Det kan ikke rigtigt ses, da jeg ikke fik noget fuld figur billed af mig selv, meeen skoende der ligger ved siden af, er et par højhælede (højere end jeg havde regnet med x3) og så ligger der også et par ballarina (som jeg alligevel ikke fik brug for x3)
Jeg havde en læder bolero på for at bryde det hele lidt, men også fordi kjolen har tynde stropper og jeg er ikke super glad for mine overarme x3

Min plan havde lidt været at gå mine højhælede til, men det nåede jeg aldrig så derfor havde jeg taget de andre sko med, som jeg heldigvis ikke fik brug for. Dog skiftede jeg til mine vinterstøvler da klokken blev tolv fordi jeg ville uden for og se fyrværkeriet :D
Det var utroligt flot, og selvom vi ikke havde så meget så var det helt fint ^_^ Har aldrig været vild tilhænger af fyrværkeri men på grund af sidste år, så havde jeg meget mere lyst til at gå uden for i år ^u^
Da jeg kom inden for efter kort at have siddet ude var der en del der begyndte at gå hjem af, og jeg anede ikke helt hvor jeg skulle placere mig, men efter at jeg havde fået spist lidt mere (følte ikke at jeg lavede så meget andet end at spise hele aften x3) så satte jeg mig ud sammen med "Narnia" børnene (10-13 år) De var rimeligt overtrætte, og havde gang i et walking show  om hvem der kunne gå bedst / pænest i et par alt for store sko, og da de kom til at se/i tanke om at jeg da også havde et par højhælede ville de også lige låne dem. Egentligt var jeg lidt nervøs fordi de var jo helt nye og havde knap selv gået i dem, men tænkte 'why not' så kunne de måske gå dem lidt til xP

Derefter var festen faktisk næsten død, og jeg fandt i løbet af rimeligt kort tid, ud af at jeg ville være den eneste pige der ville blive og overnatte som skulle sove inde i det ene børnerum... Derfor tænkte jeg at jeg ville først spørge Jose, men hun sagde at nu var der jo redt op til hende i det andet rum, så derfor gad hun ikke lige rykke sig, så spurgte jeg Amanda og hun ville gerne x3
Uheldigvis for mig lå vi så og snakkede til tyve over fire, men det var SUPER hyggeligt :D

Når smider lige et par billeder fra dagen og så vil jeg smutte igen x3

 Det var næsten overdrevet tåget da jeg nåede frem til Impact.. Dette er taget ind over den mark som man skal forbi...
 Det er svært at se men vejen her ender ikke der x3
 Og i de bygninger skulle festen så holdes :D
 Uhf for nogle store, og flotte istapper x3
 Ja igen har jeg et billed af mig uden make-up, og med flettet hår xP Sådan så jeg ud da jeg ankom, og på INGEN måde havde gjort mig andet klar end at flette håret dagen i forvejen xP
 Så kom make-uppen... Den ville ikke lægge sig som den havde lagt juleaften, men nu havde jeg sådan en ny fin hvid pen som var sjov at prøve af, og det gav en anden effekt ^_^
 Og så tog jeg lige fletningerne ud.. Wow x3
 Og så er vi ved at være klar til fest :P
 Ja altså ikke mine sko, men billed kom frem da jeg oploadede x3 gætter på at det er en af de piger som skulle låne sko af mig's sko x3
Og dagen der på... x3 Da jeg var på vej hjem om lørdagen tænkte jeg at jeg lige ville tjekke hvordan håret sad, og det sad da lige utroligt godt når man tænker på at det blev sat på en anden måde dagen før, havde ikke været flettet da jeg sov med det, og der til var der kommet en del hårlak i det x3

Når men...
C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar