onsdag den 26. januar 2011

Fear of God

Så nu er endnu en uge næsten overstået...

Eller det vil sige min skole uge er overstået x3
Jeg har desværre kun tre dage i skole.. Dog er de super gode, og jeg får SUPER meget ud af det. Ja og nu tænker du sikkert, hvilken slags skole er det, og det kan jeg da nemt fortælle dig x3 det er en bibelskole og den bedste af slagsen x3
eller altså xP
Vi er det første hold så skolen er HELT ny, og vi er lidt prøve kaninerne, men det er HELT fint for mig x3

- Altså nu var det jo sådan at jeg havde planer om at poste mine outfits sådan løbende, eller sådan engang om ugen, men altså nu har jeg ikke fået taget billeder af mine outfits, men havde det samme på i går som jeg havde på i søndags og havde en sort trøje på i mandags som jeg nok tager på igen, og så skal jeg nok tage et billed af det x3
- Nu har jeg jo mulighed for at gøre bare en smule ud af mig selv, hvilket jeg jo på en måde ikke rigtigt gider når jeg bare render rundt der hjemme og gør rent xP

Når men første undervisning var omkring 'Fear of God' - ja ALT undervisning foregår på engelsk, og var liidt skræmt til at starte med, men syntes at det går super godt, og det er  ikke særligt svært at følge med, men hold fast jeg elsker det ^_^

Når men må nok heller smutte igen xP

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar