onsdag den 19. januar 2011

You are just a wish a way...

Så nu er jeg hjemme, har fået spist, ryddet op, og skiftet til nattøj x3
Ikke fordi at jeg snart skal sove, men fordi jeg ikke orker mere, og bestemt ikke regner med at skulle nogle steder her mere i dag xP

Det digt/vers jeg ville skrive tidligere har jeg fundet nu xP og det lyder sådan her:

I see you in my dreams
Each and every night
Every time I close my eyes
You are there
Standing in the sun
But are you marely just a wish?

Could I have a Wish
It you be to be with you

- Så hvad syntes i??
Det er intet specielt, og har bestemt ikke taget mig særligt lang tid at skrive, så der er sikker en masse stave + grammatiske fejl xP

I dag i skolen hyggede vi, og var pludselig blevet en del flere x3
Godt nok var der egentligt kun en elev mere, men der var lige et par stykker der sådan var i rummet til at lytte og hygge med os, og det var egentligt hyggeligt nok ^_^

Mit outfit for i dag så sådan her ud :P
 Kan godt se at spejlet skal pudses, men har desværre intet andet figur spejl lige nu som fungere O.o
Og dette sidder på inder siden af overtøjs skabet :P
Heelt~ vildt praktisk når man bor oppe og der er "hække" enten for enden af trappen eller ved toppen af trappen som man enten skal hoppe over eller åbne (ja fair er Noget doven nogen gange x3)
Så ofte får jeg først set mig selv fuldkommen når jeg kommer hjem, eller henne i Impact hvor der også er et dejligt stor spejl, hvor jeg har taget nogle af mine andre figur billeder xP
 Håret så sådan ud - intet specielt, andet end at det har været fransk flettet så der var noget bølge i det (er begyndt at være meget glad for det look xP
- og så lige min ynglings sløjfe med pletterne - der på billede sidder skævt x3

Tøjet fra igår ser sådan ud..
Det er de samme shorts, som faktisk var min mors :P og så er toppen en jeg har fået af min bedste veninde, og resten er vidst noget jeg enten har fået af min mor eller selv har købt xP

(Ja har ingen sko på nogle af dagene fordi jeg ikke har nogle ordentlige sko til tøjet som kan gå i dette her lettere underlige vejr, så derfor bliver det som regel mine kæmpe vinterstøvler, og de er ikke altid lige kønne xP)




Når men må nok hellere smutte igen, skal lige tracke min veninde ned, og finde ud af hvad hun skal lave i aften xP

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar