lørdag den 8. januar 2011

Trylledej

Ja det er lørdag og havde snakket med værtsmor om at lave noget trylledej sammen med Prinsessen da hun var kommet til at blande salt og sukker sammen xP

Så i dag skete det altså... Kort efter et gik vi i gang, eller jeg prøvede på at lave dejen, men hold fast hvor blev resultatet ikke super godt til at startet med... Havde fundet en opskrift hvor der stod to kopper mel, en kop salt, en kop vand og så en spiseske olie, dog var det LANGT fra sådan som det der endte med at være i.. Jo en spk olie og en kop vand, men der kom både mere salt/sukker og mel i..
Der til var mel'en sådan noget grov/rugbrøds mel så det skulle lige sigtes... x3 forsøget var sjovt men Prinsessen havde meget svært ved at vente til at det var færdigt, dog da vi så kunne komme i gang, var selv Prinsen med for en kort tid x3

Jeg har leget MEGET med det da jeg var yngre så min barndomsglæde blev straks fundet frem igen, og lysten blev stor til at være kreativ ^_^
Prinsessen og jeg fik lavet en masse forskelligt, så kreativt har det hvert fald været ^^


De første vi fik lavet.. det er mig der har lavet sløjfen, og noget der skulle minde og noget sushi, hvilket nok ikke blev vildt vellykket xP

Den store første plade i ovnen ^.^ vi fik kylling dagen før så det var en MEGET sjov blanding af lugte der kom i køkkenet xP
Så er der et E for Emilie (selvom Prinsessen kalder mig Amilie n_n), A for Prinsessen navn, G for Prinsens navn og så er min sløjfe, min sushi dims og hvad der skulle være sådan en japansk Ris 'et eller andet' - har glemt navnet på det -.-








Uh vi skal vidst snart spise så...

ps: (opdateret efter maden) Hehe, det der så var noget af det sjoveste var at anden plade som var NOGET mere tygge slet ikke ville blive som de skulle ._. de ville ikke lyde til at være færdige, så jeg har taget dem ud næsten hvert 20. minut for at brænde mig, banke bag på dem, for at sætte dem ind igen x3
Til sidst opgav vi og nu må de være som de er.. Dog var de sidste to ting ikke legetøj, men hånd aftryk af Prinsen og Prinsessens hånd ^u^
Det var MEGET sjovt ^__^

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar