mandag den 17. januar 2011

Skolestart

Så er jeg vidst ved at være skole klar ^.^
Ja jeg starter i morgen på XLMA, og glæder mig UTROLIG meget :)

Jeg har gået og været små spændt og lidt nevøs i dag, men tror på at dagen i morgen skal blive VIRKELIG god ^_^

Her til aften har jeg lavet ryg øvelser og en 'to-do' liste, fordi jeg har det med at glemme ting jeg lige har fået af vide eller tænkt på >_<

På min liste står der
Bad
Tøj
USB
Taske
Madpakke
Hår

Jeg mangler faktisk kun at pakke min taske, men eftersom at jeg skal have min computer med går der nok lidt tid før jeg får pakket den hundrede procent ^u^

Egentligt havde jeg ikke forstillet mig at jeg nogensinde ville blive sådan en pige der sad aften før og fandt tøj at tage på, men det er jeg begyndt meget på, her på det sidste.. Og har både tøj for i morgen og til på onsdag..
Torsdag har jeg ikke skole så der er det ikke så vigtigt, men tror/håber da ikke at jeg kommer til at sidde søndag aften og vælger tøj til hele ugen.. selvom det nok ville være smart xP

Vil tage mig sammen til at få pakket taske xP
(skal nok ligge tøj ind af dagens outfit i morgen x3)

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar