lørdag den 29. januar 2011

Smileys

Nogen der har NOGEN ide om hvordan man får andre smileys ind O.o eller i det hele taget smileys.. Altså andre end dem jeg selv laver x3 så en smiley med billed...
Har set at andre kan, men undre mig lidt og kan slet ikke finde ud af hvor og hvordan jeg skal gøre det O.o

Hjææælp mig!! x3
Please m(^.^)m


Og må nok hellere komme i gang med dagen i dag :P
Skal have strøget skjorter blandt andet, og så passe børn senere x3

Der til så sad jeg og kiggede lidt rundt på nettet her i forgårs og der var et par stykker som havde lavet en manga af dem selv, og så tænkte jeg at jeg også ville prøve x3 hvilket resulteret i dette:


Ja mig i chibi version da jeg ikke er super god til at tegne manga kroppe endnu x3 (har dog fået lavet et halvt hoved, og det må i så se en anden dag x3 - når jeg får taget mig sammen til at lave resten af den x3)

C Ya

XoXo
- Emi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar