søndag den 23. januar 2011

Så i dag er det søndag, og jeg er lige kommet hjem fra en tur i kirken ^_^
Endnu en super søndag, og som altid dejligt at være der :D

^^ Ja det var så tøjet i dag (hvilket blev taget lidt hurtigt da jeg skulle ud af døren, samtidig med at drengen der stod i baggrunden stod og spurgte mig om en masse  - så har på ingen måde nået at rette særligt meget på tøjet x3
 
Jeg havde Noa's ark - som består af undervisning og børnepasning af de 3-6 årige (eller til de starter i skole)
I dag var undervisningen, biblen som mad.. Og jeg skulle så lave dukke teater for dem... hvilket jeg KLART har gjort bedre >_< lidt arveligt, men for at være ærlig så havde jeg ikke øvet super meget på det, men vidste ikke lige hvordan jeg skulle øve på det... O.o
 
Efter endt børnekirke mødte jeg Inga (min super gode veninde) og sammen gik vi ned i cafeen hvor jeg sådan set opdagede (eller fik fortalt) at jeg havde glemt at jeg var på cafe i dag m(_ _)m hvilket jo VIRKELIG ikke var super godt... Jeg havde jo GLEMT alt om det, og følte virkelig at jeg ikke var super god, men de havde åbenbart ikke manglet mig, så derfor så de det ikke som et så stort problem *py ha~*

Derefter blev jeg kørt en del af vejen og har lige fundet ud af at jeg i dag har cyklet 14 kilometer m(^.^)m Så må man godt være stolt af sig selv x3

(læg lige mærke til den flotte Emilie halskæde :P - Har fået den af mor i julegave ^.^)

Ej det var dejligt at cykle de der 7 kilometer hver vej, men hold fast jeg var flad i mine ben da jeg kom hjem.. Noget der bestemt ikke var blevet gjort bedre da jeg jo havde været nede og købe nye sko/støvler i går og det var jo første gang i dag jeg havde dem  på xP godt nok har jeg gået i højhælede før, og det var ikke fordi de var højere end dem jeg havde på nytårs aften, men alligevel xP mine fødder har ikke været klar på den, men tror også at jeg vil have dem på i morgen ^_^ har bare ikke heelt fundet ud af mit outfit i morgen til skolen x3 men det skal nok komme m(^.^)m

Ingen kommentarer:

Send en kommentar