mandag den 10. januar 2011

Rygøvelser

Og så blev det mandag igen ^_^

Denne mandag bød på lidt flere udfordringer end forventet :P

Egenligt bød dagen på en masse oprydning og rengøring som den altid gør om mandagen, men lige omkring klokken tolv (middag) kom værtsfar og snakkede om at han ville tage værtsmor med til Kolding, og det ville så betyde at jeg skulle hente begge børn, passe dem, sørge for aftensmad og så kunne det være at jeg måske skulle lægge dem, eller de ville muligvis nå hjem inden..

Tja da jeg så fik hentet dem fra dagplejen og børnehaven startede vi lige med at slappe lidt af, spise lidt cherios, se lidt tv (Igen Hollandsk børneprogram)
Derefter lavede jeg lidt mad, og så slappede vi lidt mere af... Altså halvt om halvt kom vi til at spise inde i stuen halvt om halvt ude i køkkenet, så det blev sådan lidt indviklet, men de havde også fået toast dagen før, og der havde de spist inde i stuen, og så var der jo mere på tv'et, så sådan måtte det jo bare være...
(jeg skulle varme pizza til mig selv, men mig og ovnen ville ikke enes så der gik riiimeligt lang tid før min var færdig xP)

Så legede/dansede vi. Jeg var meget barnlig men jeg NØD det stort. Det var super dejligt bare at kunne skabe sig fuldkommen uden at skulle tænke på noget som helst ^_^ og det tror jeg også børnene gjorde.. Fordi de grinte konstant næsten...Prinsessen var ved at grine så meget at hun næsten fik ondt i maven og Prinsen ham drillede jeg så han grinte også.. ^__^
Så ringede forældrene og sagde at jeg skulle lægge begge to, da der jo havde været snak om at jeg kun måske skulle lægge prinsen, men nu var det begge...
Så vi gik oven på så jeg kunne få lagt Prinsen. Det var rimeligt meget over hans senge tid, og da jeg så ville pille tøjet af ham, var han bestemt heller ikke tilfreds, dog efter lidt tid opgav han og så kunne jeg give ham nattøj på, og sin sovepose, og så gå ind og sætte mig så han kunne få sin flaske :)
Derefter lagde han sig meget hurtigt, men han var også træt...

Prinsessen og jeg gik så neden under igen, men dette her var min STORE fejl ._. Jeg skulle have været blevet oppe, fordi nu blev hun MEGET utilfreds.. Jeg sagde at hun godt måtte se det her tegnefilm, og så skulle hun også gå med op, og gæt hvad.... Hun ville MEGET gerne se tegnefilmen men hun ville ikke med op >_<
Heldigvis efter en del gråd, slåskamp og en masse andet endte hun i forældrenes seng, og der ligger hun stadig og sover ^_^ (ja Prinsessen var altså også træt xP)

Når men nu sidder jeg og har lige lavet nogle ryg øvelser.. håber VIRKELIG på at det kan gøre at jeg ikke altid har ondt i ryggen længere -.- Har dog fundet et trick som er rimeligt godt.. At få prinsen til at hoppe på min mave, men det dur bare heller ikke når jeg sidder i skolen og pludselig får ondt..
Så håber at jeg ved disse øvelser kan få trænet min ryg op ^_^
Når vil smutte igen ^__^

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar