lørdag den 22. januar 2011

Falske vipper

Så nu var det sådan at jeg havde/har bestemt mig for at prøve at købe falske øjenvipper, sætte dem på og se hvilken effekt det ville have på mine øjne...
Tja lettere sagt end gjort. Først var der hele sagen om at komme ned og købe dem... Det er lørdag og lørdag betyder oftest at jeg har fri, men en halv time før jeg havde været klar til at komme af sted, valgte familien at tage af sted og forhørte sig om at jeg ikke lige kunne holde øje med prinsen som sov. De sagde at de kun ville være væk en times tid, og at de ville tage prinsessen med.. For min skyld ingen alarm, jeg skulle jo lige ordne hår, have make-up på og lidt at spise da jeg endnu ikke havde fået frokost, så det var jo fint nok...
Da de så havde været væk en halv time vågnede Prinsen. Han begyndte at græde fordi han ikke kunne komme ud af døren, så jeg tog ham op og stod lidt med ham inde på hans værelse og fik så lagt ham igen... hvilket han jo på ingen måde havde lyst til, men eftersom drengen kun havde sovet knap en time vidste jeg at det ikke var nok søvn....
 Efter omkring en halv time mere vågnede han endnu engang op og så kunne jeg hurtigt lugte at han havde en lugteble som altså var nød til at blive skiftet. Han havde ikke sovet mere end halvanden time, men ville ikke kunne lægge ham igen nu da han havde den ble...
Og så var det så jeg fandt ud af at der ikke var flere klude >_< så hvad gør man så.. ?? Man ringer til familien, dog var der ingen af dem der tog telefonen... Så kom jeg i tanke om at der nok var nogle i pudsletasken som stod neden under, så vi gik engang ned, for bagefter at gå en gang op (hvilket var noget prinsen på INGEN måde var tilfreds med) Så fik jeg skiftet ham (Wuhu for klude ^_^) og så kunne vi gå ned og få lidt at spise.. Eller prinsen kunne :P
Da vi lige havde sat os kom familien hjem, og da Prinsen var næsten helt færdig med sin mad ville han ikke spise mere, og så fik jeg af vide at jeg bare kunne tage af sted så skulle de nok tage over.. :P

Da jeg så kom til bymidten var sådan lidt i tvivl om vad jeg først skulle gøre.. Så startede i bog&ide hvor jeg har fået et gavekort... x3 købte nogle stifter til min stiftblyant og så gik jeg videre til matas hvor jeg købte mine første falske vipper x3 glædede mig allerede til at komme hjem og prøve dem xP
Der efter gik jeg i føtex og fandt nogle lækre støvler men kunne ikke finde ud af om jeg skulle købe dem, dog endte jeg med at købe dem, og så lige en tur i fakta for at finde nogle vatpinde, rense klude og andre sjove ting xP
Så kunne jeg tage hjem xP
Og så var det så at jeg bestemte at jeg ville prøve at tage de der vipper på.. og Hold fast en besværlig opgave >_< det er da på INGEN måde så nemt som andre får det til at se ud >.>
Hold fast hvor fik jeg meget vippe-lim på hånden da der stod at jeg skulle lægge en fin stribe på håndryggen, og da der både var en sort og en hvid lim endte det med at jeg fik lidt striber af hver farve og så sort lim ud over alle fingrene -.-
dog fik jeg det gjort, ^__^ og lagt en fin make-up ^.^ syntes selv at resultatet blev rimeligt godt x3 og kan jeg få det til så er det da også det jeg skal prøve i morgen hvor jeg skal i kirke x3 hehe glæder mig allerede xP


Orv ja tidligere i dag har jeg ryddet, støvet af og støvsuget inde på mit værelse :P Lidt sjovt at jeg holder resten af huset rent men er sååå elendig til mit eget værelse >_< så da det trængte riiimeligt meget blev det besluttet at det skulle gøres og så var det DEJLIGT at få det gjort :D og hold fast hvor det klædte værelset lige at blive ryddet op, men gætter på at der ikke går særligt længe så ser det forfærdeligt ud igen xP

Når skal lige ordnet et par ting..

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar