tirsdag den 19. oktober 2010

Bytte Ankel??

Og så blev det Tirsdag...
Syntes ugen her går AALT for langsomt, men måske er det fordi jeg skal hjem til min far igen på torsdag??
måske er det fordi at jeg er mega træt og glæder mig til weekenden, eller måske er det på grund af min dumme ankel -.-
Tja ved et faktisk ikke, men ved at jeg gerne vil have en ny højre ankel, fordi denne her er dum m(._.)m

Når men i dag har jeg også gjort rent... Har taget sådan en masse små opgaver, men nåede faktisk det hele, og at skrælle kartofler, og ordne grønsager til aftensmaden :D
Det er super dejligt at vide at jeg har nået det hele, men har også ondt nu og ville allerhelst bare have lov til at ligge mig og slappe af...

I søndags var jeg i Impact og der havde jeg glæden af igen at være i Narnia :D
Det er faktisk super hyggeligt, og børnene får også en god undervisning, så det er bare godt :D
Glæder mig dog til på søndag hvor jeg får lov til at høre Bruno ^__^
Efter mødet var jeg på cafe holdet, og var derfor først færdig efter de fleste var gået, heldigvis var der to skønne piger der lige skulle ordne noget, og det endte med at vi tog på en veninde-hygge-cafe-aftensmads-date :D
Jeg hyggede mig, og fik igen talt en masse ._.
Håber ikke jeg fik talt hoved af de to... Føler jeg dog nogen gange at jeg er tæt på at gøre, men har svært ved at holde igen ~__~

Jeg vil prøve at se om jeg ikke kan få opdateret min blog lidt oftere med hvad jeg laver, men fordi jeg har to gmails, og den ene er tilknyttet min youtube konto, og den anden denne her, så kan jeg ikke være på begge dele på samme tid - hvilket er MEGET irriterne ._.
 - Er der nogen der kan hjælpe mig med en løsning??

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar