fredag den 29. oktober 2010

Gee

hehe :D
Så blev det også weekend her ^__^
super skønt og kan mærke at min krop VIRKELIG trænger til det x3

Har lavet en masse små opgaver igen i dag, så som at ordne sofaen og gulvtæppet, eller startede på det igår og tog de sidste par pletter i dag :D
Var faktisk "færdig" allerede klokken halv 2, men så kom værtsmor hjem, og hun har ALTID noget jeg kan lave x3 så derfor fik jeg også lige et par sidste opgaver, og så kunne jeg eller holde weekend lidt over 2 :D SUPER dejligt :D

Jeg er blevet helt vild med Girls generation - Gee,
kan ikke sige at jeg høre den konstant endnu, fordi det er først lige kommet x3 Har hørt MEGET 'Crash' af AAA syntes den er SUPER god sammen med 'Blood on Fire' og 'Break Down'. De er SUPER gode og så er de sjove at gå og gøre rent til x3

Jeg har faktisk igen og igen skræmt mig selv :p er begyndt at NYDE at gøre rent ^^ Det er faktisk meget sjovt, og stod og sagde "wuhu" da jeg kom i tanke om at jeg skulle stryge :) Toiletterne er heller ikke så slemme længere :P
- Det jeg sådan MINDST kan lide, det er at skære hvidkål, men det kan jeg BESTEMT heller ikke finde ud af ._.

Argh bliver syg i hoved af min Itunes.. Den bliver ved med at poppe frem.. Forstår ikke hvorfor så bruger den faktisk næsten slet ikke.. hvilket er surt eftersom jeg har en masse musik liggende - som jeg så primært høre på min ipod fordi det bare PISSER mig af -_-'

Når vil smutte igen, tror vi snart skal spise

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar