tirsdag den 26. oktober 2010

TudePrinsesse...

Jeg syntes at denne dag har været hård, ja næsten modbydelig m(._.)m

Ej egentligt startede den jo godt nok.. Jesus gav mig den energi og det overskud jeg skulle have for at klare stuen, og jeg er blevet betydeligt hurtigere fordi jeg nu ved hvad jeg skal gøre, og da det kun er vedligeholdelse af det store arbejde jeg gjorde da jeg ankom ^_^

Når men hvorfor dagen så endte med at være modbydelig.. okay det ord er måske lidt voldsomt at bruge, men hvert fald så skulle jeg ned og hente prisessen og det gik jo fint nok.. Indtil hun bestemte sig for at hun ikke ville med.. Så gik alt galt :(
hun skabte sig og var hysterisk hele vejen op til prinsen, som var overraskende glad for at se mig ^__^  det var rart og virkelig en krammer fra Gud ^_^

Heldigvis gik turen hjem noget bedre, så modbydelig er et HELT forkert ord at bruge... :P

Dog kunne jeg komme, og så var det vidst min tur til at lege tudeprinsesse... Heldigvis stoppede det hurtigt igen :P
Dagen udviklede sig heldigvis meget bedre :P Og jeg fik en god lille snak med værtsmor på trappen til førstesalen, og et hjalp MEGET ^__^

Når vil smutte igen

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar