søndag den 3. oktober 2010

Shining


Så blev det søndag, og søndag for mig betyder kirke, og min kirke, Impact Church betyder mere for mig end noget andet.
Ej okay det var så løgn fordi Gud betyder mere end noget andet, men altså sådan jordisk set.

Når men jeg sov ikke særligt længe.. Vågnede faktisk op allerede klokken tre, og lå sådan halvt om halvt vågen til klokken fem hvor jeg heldigvis faldt i søvn igen :P
Jeg vågnede dog igen klokken syv og lå og læste lidt i min bibel til klokken omkring otte hvor jeg stod op. Halv 9, kvart i gik vi så i gang med at spise morgenmad. Vi prøvede på at køre klokken kvart i ti, men vi var først af sted lidt i… Det var dog fint nok :P
Dog var vi ikke så heldige med pladsen. Jeg sad på bagsædet sammen med Prinsen og Prinsessen og de har begge sådan en bil stol. Så der var ikke meeeget plads til mig, men jeg klarede den og kom da også helt i kirke :P

Da vi så var kommet frem var det uheldigvis næsten kort før mødet, men jeg nåede dog at snakke en smule og hygge lidt inden vi skulle ind til den fedeste og skønneste lovsang. Ja jeg ELSKER musikken i Impact, og har gerne deres sange i hoved en hel UGE af gangen :P

Jeg var hos de store børn, så nåede ikke at få prædken med, og efter mødet så var der jo cafe. Jeg skulle lige snakke med et par stykker (skal jeg som regel altid, men fordi det var 14 dage siden jeg sidst havde været der, så var der jo endnu mere grund til det) – Jeg kom desværre ikke med til Connetc i onsdags, og det kunne jeg på en måde godt føle…. :/

Der var flere der kom og sagde at jeg så godt ud. Jeg havde været lidt i tvivl om morgen, men efter lovsangen havde jeg fået et rimeligt godt boost af energi og selvtillid og følte til sidst at jeg strålede, og det kom min youth paster også og sagde til mig :D
Jeg er ikke i tvivl. Det er Guds skyld at jeg stråler :D

Efter cafeen, endnu engang med lækkert mad, valgte jeg at tage hjem med familien til Herlev (: Der var ikke rigtigt nogle der kunne lege, eller også var det blot fordi jeg ikke forhørte mig godt nok rundt omkring ;P

Ved aftensmadstiden blev jeg igen forundret over Prinsessen, (når ja Prinsen havde været så kær at komme over til mig mens jeg stod og snakkede med min ene leder, han skulle bare lige hen og sige hej, og så smuttede han igen.) Vi skulle have rester hvilket for mig er helt fint, fordi maden jeg får her er SUPER god :D og utrolig sund :D så jeg er LYKKELIG hvad angår maden :D
Når men vi fik tortillas i fredags så der var nogle pandekager og noget salat tilbage. Prinsessen bad om at få leverpostej og makrel på sin tortillas. Hun ville have halvt af hvert på den der tortillas. Hvilket lyder NOGET underligt, men noget i mig tænkte ’gad vide om det smager godt’ dog tænkte jeg også at det ville være sådan noget som jeg selv må finde ud af en anden dag :P

Efter aftensmaden, gik der ikke særlig lang tid så skulle børnene lægges. Det har været nogle sene dage her i weekenden så det var nok en meget god ide.

Lige nu er jeg også på mit værelse. Burde egentligt få læst lidt i min bibel :P så jeg vil smutte og holde tmg :D

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar