mandag den 25. oktober 2010

Frokost pause

Og så blev det mandag igen :P

Lige nu sidder jeg og holder frokost pause oppe på mit værelse ^__^
Det er lækkert nok at komme i gang igen efter weekenden, men som altid er jeg en smule smadret mandag.. Er der andre der føler sig en smule smadret??
Når men som sagt så sidder jeg jo og holder frokost pause og det gør jeg også med noget mad :3 har lavet mig en bolle med tun og salsapeanuts på xP en ret sjov kombi, men det fungere fint og smager udmærket

Jeg har glemt min oplader hos min far, så skal snart til ham igen, fordi syntes at mit batteri er begyndt at falde forfærdeligt hurtigt ._. Men regner dog med at jeg kan trække den til onsdag, og hvis det er så må jeg jo bare lade være med at bruge den så meget xP

Når vil lige spise færdig, nyde resten af min pause og så kalder arbejdet / køkkenet igen n__n

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar