fredag den 8. oktober 2010

Weekend..

Årh det er godt med weekend :)

har nu haft min nummer 2 uge i huset, og jeg syntes selv at det går rimeligt godt :)

Prinsen har været syg siden tirsdag med feber m(._.)m
Vi var først bange for at det var hans øre igen m(o.o)m men det kunne egentligt også godt være hans tænder som er på vej... Men hvert fald så har han ikke haft det særligt godt, og måtte blive hjemme...
Sammen med mig :P
Tirsdag slappede vi bare af, da feberen virkelig hærgede og han mest af alt bare hang, så vi fik set mange teletubbis på Hollandsk, sammen med andre tegnefilm x3 - så jeg tror jeg har lært en smule mere hollandsk :P (og lå samme aften og havde Tweenies i hoved da jeg skulle sove)

Dagene efter passede jeg ham også, men han virkede klart som om han havde det bedre :) så det gik betydeligt bedre :)

Jeg har ikke fået gjort særligt meget rent, men en smule :)
Jeg tog ud til min far torsdag aften og følte VIRKELIG at jeg trængte til en rolig weekend.... (Prinsen vågnede klokken halv 6 torsdag morgen, og ville ikke sove igen m(._.)m og han ville kun sove en time til frokost, så jeg endte med at ligge mig med ham nede i stuen hvor han fik en lille time mere)

I dag har jeg mest af alt bare slappet af hjemme hos min far, har dog støvet lidt af, ikke særligt meget da hans hus ikke er så stort, men det har været rart at slappe af og bare være.... x3

Når vi skal snart spise så må nok hellere smutte igen


 C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar