lørdag den 2. oktober 2010

Hos mor :)

Hehe :)
I dag tog jeg en lille smut tur hjem til min mor... :)
jeg havde jo lovet at jeg ville komme i denne uge, tage de sidste ting og sætte dem op på loftet, og så ellers tage hjem igen...
Jeg fik da også samlet tingene sammen og sat dem op på loftet, men endte også med at hygge med min bror :)
Vi var i netto, spillede poker, i centeret, og ellers i det hele taget bare hygge... :D

Mor var træt da hun kom hjem fra arbejdet, men lavede alligevel super lækkert mad og bagte derefter min YNGLINGS kage :D *mums*
Godt nok var det ikke med det rigtige sukker og uden natriun, men den smager alligevel gooodt ^_^

Jeg har fået noget med hjem, og tror måske at vi skal have noget af den i morgen :)

Dog var jeg liiidt uheldigt på vejen hjem :(
Jeg orkede ikke at cykle hele vejen så ville tage metroen og så toget, og havde glemt at få cykel billet til metroen, (havde ikke forstået at der skulle billet der) når men selvfølgelig er det sådan en dag hvor der kommer kontrollør, så nu skylder jeg IGEN dsb penge >_<

I morgen skal jeg i Kirke (Danmarks sejeste mener jeg) så skal snart smutte til ro... :) - skal dog lige nå noget tmg inden da :P

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar