torsdag den 30. september 2010

Host Host

Ej denne dag har været svær at stå op til...
jeg har INTET imod at skulle gøre rent, men når man hoster, nyser og snotten løber så er det måske ikke lige hele tiden super festligt..

Der er snakke om at der er en kold lungebetændelse i omløb, og jeg håber virkelig på at jeg IKKE bliver ramt :)

Der ud over så syntes jeg at alting går super godt :)
Jeg får gjort en masse rent. lærer en masse nye ting, og glæder mig utroligt meget til weekenden ^_^

Når men jeg skal hente prinsessen

C Ya

p.s. Jeg arbejder på sagen på at få billeder igen :) efter at jeg er flyttet mistede jeg min mors kamera, så nu er det igen med min telefon, som jeg langt om længe har fået igen, men tror at jeg har ladet kablet ligge oppe på loftet -.-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar