torsdag den 23. september 2010

Første nat + dag

Så har jeg haft første nat, og første dag, og skal snart til min anden nat i mit nyt hjem :)

jeg sov overraskende godt, og vågnede først klokken tyve i 8 af børnene, havde regnet med at ville have hørt dem tidligere :P men sov lige fra dem :)

Når men efter at vi fik afleveret prinsessen, så skulle jeg ellers igang med dagens opgave...

At vaske vinduer...

En ting jeg aldrig har prøvet før, men en gang skal jo være den første :P

Når men nåede alle husets vinduer både indvendigt og udvendigt, inden vi skulle over og hente Prinsessen og Prinsen :D

Når men det skete på cykel, og fik prøvet endnu en ting jeg ikke har prøvet før..
At cykle på en for høj cykel, med et barn bag på...
Jeg var meget nervøs, men syntes selv at det gik meget godt, og vi kom da hjem uden skader :)

Resten af dagen har bare stået på leg, men kan godt mærke på mine ben at jeg har gået og stået på måder jeg ikke helt er van til :) Men det er jo kun godt :)

I morgen skal jeg til Jylland :D
Skal til FOC i Århus, og jeg glæder mig rigtigt meget :D
Skal nok fortælle om så meget som muligt når jeg kommer hjem igen :P

C YA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar