søndag den 19. september 2010

Super Søndag

Og så blev det også søndag :D

Yadda!! :D

Min søndag har været fantastisk :P
- hvad med jeres??

Jeg var oppe klokken omkring seks fordi jeg skulle i kirke (meget tidligt når man var liidt for sent oppe), og da jeg altid bruger liiidt lang tid om morgen/på mig selv, og at der så samtidig er liidt langt, og busser går dårligt, så må man jo stå tidligt op ._.
- men gør det glad og gerne for at komme i Danmarks sejeste kirke :D

Når men af sted kom jeg, og kom som altid noooget for tidligt x3
En af mine venner har lige fået den SKØNNESTE datter, og sad med hende.. Hun virkede meget træt, og ville egentligt ikke tage mad, fordi hun var så træt, så jeg endte bare med at stå og snakke lidt med faren ^__^
og da hun så endelig blev lagt op i barnevognen, tænkte jeg at jeg ville ud og hilse på nogle af alle de dejlige mennesker der pludselig var kommet :P

Lige inden mødet startede, blev jeg prikket på skulderen, og blev spurgt om jeg ikke ville holde den lille skønne pige Jessica, fordi moderen skulle ind og synge på scenen (hun synger fantastisk) og faren havde lidt travlt med at slukke ildebrande x3
Jeg sagde at ja det kunne jeg da sagtens, og endte med at sidde med hende fra næsten tyve minutter over 10 til kl lidt i 11. Jeg nåede lige akkurat med ind til nadveren, før jeg skulle videre til Kids.. :D
- fik lov til at lege med børn hele dagen :D
 - Nogen der tvivler på at jeg elsker børn :D :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar