fredag den 17. september 2010

prøve noget nyt

Når men min bror kom aldrig den dag, og da han endelig kom, så havde jeg sat de fleste af tingene væk, så han fik ikke støvsuget sit gulv *griner*

Jeg har fået klippet mit hår, og jeg ved ikke om jeg kan lide det...
Jeg har fået af vide at det klæder mig, at jeg har fået kortere pandehår, men jeg syntes at det er blevet for kort, og resten af håret som jeg regnede med at skulle være langt denne gang, blev kort igen ._.
- tror snart jeg finder mig en ny frisør...

Når men hver fald, jeg sidder og kigger lidt for meget på nogle Japanske serier, og jeg er blevet ret vild med en frisure...
Det er lidt samme frisure Airi har i denne video
http://www.youtube.com/watch?v=kBTd9knxnvM
-  (Det er hende med det store lange sorte hår, og oftest står i midten x3)

jeg tænkte at det skulle prøves af.. Jeg prøvede og det blev noget værre møg... jeg prøvede igen... og det blev møg igen... jeg satte mig ned og tænkte lidt og legede med mit hår foran computeren og fik en ide til x3 og så prøvede jeg den af... :P

det gav dette resultat
jeg har endnu ikke prøvet at gå med håret en hel dag, og havde langt fra puttet noget som helst i det... Ville bare se om det kunne lade sig gøre x3
- den store mission bliver på søndag hvis jeg vil prøve at se om det ikke vil sidde hele dagen x3







Der til er det er det snart blevet flytte dag for mig :)
har langt om længe fået styr på mine ting (sådan næsten da) og skal flytte  (forhåbentligt på søndag)
jeg glæder mig utroligt meget :D

C YA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar