tirsdag den 21. september 2010

Sidste dag

YADDA!! :D

Så er det i morgen det sker :)
årh jeg glæder mig bare Sååå utroligt meget :P

Jeg fik sidste godkendelse i dag, og regner med at flytte ind på mit nye værelse i morgen..
Wuhu!!

Årh det bliver bare super godt :D
Og min far har sagt at han gerne vil hjælpe mig med at flytte ^_^
- tusind tak far <3
Når det vil sige at de sidste par ting skal ordens i dag, og i morgen n_n
føler lige pludselig at jeg burde have travlt men alligevel så har jeg ikke rigtigt noget der skal pakkes, da alt faktisk mere eller mindre har været pakket siden d. 1 :P

I dag har jeg hygget med min lillebror ^^
Han skulle ned og tilmelde sig til kørekort, (den store dreng x3) og så gik jeg lige med :P
Vi var også lige en tur på cafe, og fordi jeg ingen penge har -.-' så betalte han :P

Ja jeg har jordens bedste lillebror ^__^ 

Når vil smutte igen

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar