tirsdag den 14. september 2010

All nighter



Heeey ^^

Ja var på vej til at skrive godmorgen, men det kan man vidst ikke gøre når klokken er ved at være 11 om eftermiddagen x3
Lige nu er jeg i gang med en omgang rengøring af min mors lejlighed, og venter på at få en sms fra min lillebror der fortæller mig om han skal have hjælp nu når jeg er i gang x3

Jeg har overraskende meget energi for en der ikke har sovet i 24 timer nu :P - ja spørg ikke x3 men sad igen og skrev med en engelsk fyr... (denne gang fra mexico) og opdagede altså først da klokken var omkring tyve over fire at klokken var mere end jeg lige havde forventet...
Min dejlige mor står op klokken halv fem, så gad ikke rigtigt slukke ned/lægge mig til at sove, når jeg vidste at jeg snart skulle/ville op igen for at nå at gøre rent i lejligheden :D

Når men lige nu sidder jeg og holder en lille pause mens jeg venter på min lillebror 


C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar