fredag den 10. september 2010

Aftensmaden

Så her til aften min mor valgte at servere en af de ting jeg bare IKKE kan lide...

Det er snart min lillebrors fødselsdag så jeg gætter på at han fik lov til at vælge fordi han ELSKER det...

Når men retten var... RISENGRØD og det er ikke engang jul endnu -.-
Men hvert fald min mor gik i gang med at lave dog, og tanken om risengrød er bare ikke noget jeg kan lide ._. så jeg tænker at jeg nok bare går ud og tager noget rugbrød senere. Det er ikke fordi min mor ikke ved at jeg ikke kan lide risengrød fordi hun var inde og spørge mig....

Da hun så var halvvejs igennem at lave maden så kommer hun pludselig ind og sørg hvad jeg vil have... O.O meget overrasket siger jeg at jeg vil tage noget rugbrød, og det var helt fint... Et lille stykke tid går og min mor kommer ind igen og spørg om hun skulle lave nogle toast... Først fatter jeg slet ikke hvad hun mener. Heldigvis går det op for mig, og kort tid efter fik jeg toast :D med skinke og ost :D - jum jum siger jeg bare :D

Jeg har jordens nok dejligeste mor. Jeg er snart 22 og min lillebror fylder 18 på søndag, og alligevel så stiller hun sig op, aften efter aften for at lave aftens mad til os :D VIRKELIGT dejligt :D


!!!OBS!!! Billeder er på vej... skal bare lige have min nye telefon tilbage fra rep... der er nemlig ingen af de andre telefoner jeg har som jeg kan finde kabel til >_<

Ingen kommentarer:

Send en kommentar