mandag den 27. september 2010

Hjemme igen :)

Så har jeg været på en weekend i Århus, og nu er jeg hjemme igen :D

Jeg tog af sted fredag klokken 12, og var i Roskilde ca kl 13. hvor jeg kunne hente min nye mobil telefon (WUHU :D)

Derefter stillede jeg mig til at vente på dem der skulle hente mig, så vi kunne komme af sted mod Kalundborg, hvor vi skulle have færgen til Århus :D

Der var til at starte med i bilen meget stille, men da vi nåede færgen blev det lidt bedre, men der blev egentligt ikke sagt særligt meget, hvilket var ok :P

Da vi så kom til Århus var det rimeligt nemt at finde univeristet, opdagede dog at det ligger HELT i udkanten af århus :P

Jeg blev fordelt til et værelse, og da den eneste jeg kendte af pigerne var min veninde fra efterskolen (Plys) så måtte jeg jo bare blive placeret på et værelse x3
Det var helt ok, da pigerne jeg boede sammen med var super søde :D


Hele weekenden var fantastisk. Vi fik lige knap 11 timers undervisning, på ca to dage, så det var tæt pakket, men syntes også at det bare var SUPER godt det jeg lærte, så ville ikke have været foruden det :D

Fandt ud af at jeg kendte flere end jeg lige havde troet, dog ikke så mange som jeg måske før i tiden havde kendt, da de fleste var efterskole folk, eller folk der havde været på Camp Zero x3 men det var fint nok :P
Jeg hyggede mig og fik en masse godt ud af undervisningen


Nu er jeg så hjemme igen, og skal have gjort rent og tørret støv af inde i stuen, men da min værts families farmor og kæreste er på besøg, kan jeg ikke rigtigt komme i gang, da jeg virkelig ikke er god til at gøre grundigt rent når der er andre der ser på >_<

Når men må nok hellere gå i gang med et eller andet :P

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar