lørdag den 11. september 2010

Og så var det klokken blev over midnat og jeg sidder stadig oppe..
Og hvorfor i alverden gør jeg så det?
Tja det var faktisk et utroligt godt spørgsmål…

Jeg har INGEN ide -.-
Det har været sådan her de sidste mange nætter. Jeg sover først et godt stykke efter tolv, og vågner omkring kl 9-10 stykker, hvilket faktisk kan være overraskende for mit vedkommende.
Dog var den underligeste dog forleden hvor jeg først sov kort tid efter at jeg hørte min mor rumstere (omkring kl lidt i fem) og vågnede igen kl lidt i 8 – ja det giver så rundt regnet mig her 3 timers søvn >_< hvordan jeg klarede mig på det.. Har jeg INGEN ide om, men jeg følte mig faktisk slet ikke træt i løbet af dagen…
 
Dog opdagede min bror mig i går (ja fredag d.10) hvor irriterne og sjov jeg er når jeg bliver total hyper x3
Min bror var kommet hjem, og jeg havde lige siddet og hørt noget musik (for tiden er jeg totalt oppe og køre over AAA så høre rigtigt meget dem og 
 High King
– to Japanske grupper) og jeg bad ham så om at se dette link.
nej jeg forstår intet japansk, sådan rigtigt, men jeg syntes alligevel at dette er voldsomt grineren, og selvom jeg har set det omkring 6 gange allerede på samme dag, så more det mig stadig VOLDSOMT meget x3 *ligger flad af grin på gulvet*


Når ja... Lige en ting at vide om mig x3
Når jeg bliver vild med en sang eller et stykke af en film, ken jeg finde på at sidde og se det igennem flere gange, og de sange jeg bedst kan lide køre næsten konstant på min playlist på Youtube x3
Faktisk meget forfærdeligt og utroligt sjovt :D

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar