lørdag den 23. oktober 2010

Varm kakao, film og far-hygge :)

Så blev det også weekend for mig :)

Familien fik gæster af morens bror, i torsdags så jeg blev "smidt ud" af huset ^u^ (det er kun fordi de ved jeg har et andet sted at tage hen :P)
Ej men hvert fald ankom jeg til aftensmads tid torsdag, og hele fredagen sad jeg bare og slappede af x3 Jeg havde vidst rimelig meget behov for det, da jeg følte mig lidt kulleret i hoved m(o_o)m
m, blev han en smule overrasket over at jeg bare havde siddet og ikke lavet noget som helst, men havde jo  ikke så meget at lave, og da jeg havde spurgt ang. rengøring så var det hele blevet ordnet O.o

Da far kom hjem tog vi ud og handlede og jeg havde pludselig fået lyst til pandekager, så vi fik pandekager til dessert, og bøfsandwich til aftensmad :D

I dag lørdag har vi også bare slappet af, og været ude hos min onkel, hans kæreste og min lille fætter på 1½ ^__^
Fordi vejret ikke skulle være super godt, har vi bestemt at vi bare skulle hygge med film, varm kakao og ellers bare hygge :D

Der til har jeg fået det jeg tror er mit ynglings slik - Fransk kopi af japanske pockys - det er en kikse stang, med chokolade overtræk. Har fundet dem med hvid chokolade, chokolade og nødder og mørk chokolade, hvor man kan få med banan smag, jordbærsmag og chokolade smag hvert fald her i Danmark af det japanskae mærke :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar