lørdag den 30. oktober 2010

Ligesom dig

Wuarh!!!

Så er klokken halv fire og jeg har nået alt hvad jeg ville i dag, samt fik en lille glædelig overraskelse :D

Først og fremmest fandt jeg ud af, at den genvej jeg troede hurtigere ville lede mig til Herlev, lod mig komme nærmere Gladsaxe, så havnede på Gladsaxe trafikplads hvor jeg egentligt ville have været til Bymidten.. Det var liidt komisk, og med højehæle lidt smertefuldt, men tog det med et glædeligt smil :) - og så var himlen jo utrolig smuk, og vejret skønt :D Så det var lige til at overleve :P



Jeg fik dog købt de ting jeg skulle bruge i morgen til United Kidz, og lidt godt til mig selv. Samt sådan en kam med en spids ende... Så slipper jeg for at bruge blyanter og kuglepenne, som faktisk fungere udmærket x3
Når men jeg kom heldigvis hjem i et stykke, og fik også min cykel med mig :D Dejligt nok :)

Jeg havde leget lidt med mit hår før jeg tog af sted.
Har jo lavet sådan nogle snoninger i håret i den ene side, og har set at det kunne lade sig gøre i hele håret, og det faktisk så ret god ud, så tænkte at det ville jeg da også prøve, så det gjorde jeg x3 og resultatet blev da rimeligt godt ikke :P

Lige nu sidder jeg og høre 'Ligesom dig' en lovsangs cd som er fra Gaf2001 - en kristen sommerlejr - Jeg har haft cd'en men er kommet til at smide den væk, men opdagede at min værts familie havde den :D Noget jeg blev super lykkelig over, og så måtte jeg jo op og høre den ... Hold fast den bringer MANGE minder, og nu skal jeg så også lige have sagt det til min bror ^_^ - noget han sikkert bliver glad for, da han også har gået og ledt efter den n__n

Når men vil nyde resten af min weekend i fred og ro - så meget som det nu kan blive her i huset x3

C Ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar